10 sty 2011

Old Legend by Sekada Designs

Witajcie...
Mam nadzieje, ze milo spedziliscie weekend. Ja jak zwykle spedzilam go ze swoja rodzinka. Nasza najstarsza perelka Kinga wlasnie wczoraj miala swoje 6 urodzinki. Wczorajsze popoludnie spedzilismy na kulkach, a potem pojechalismy na obiadek do restauracji... Czasami fajnie jest sie tak wyrwac z domku i poleniuchowac....
***
No dobra dosc tego... przyszlam tu, aby przedstawic Wam kolejne cudenko, ktore juz dzis pojawilo sie w sklepie:
Old Legend by Sekada Designs: Ten kit to prawdziwy rarytas... Jest poprostu piekny. Nadaje sie na stronki wspomnieniowe...
Wlasnie sobie zrobilam dwie takie wspomnieniowe:
Ta praca jest dedykowana mojej juz nie zyjacej mamie. Na tym zdjeciu mama miala mniejwiecej tyle lat co ja teraz... Bardzo mi jej brakuje...
Otrzymalam za nia GSO, thanks Joanne

a ta stronka to ja, w ostatniej ciazy. W brzuszku rosla mala Sara.
Goraco polecam ten zestaw...

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...