31 gru 2010

I love chocolate! by StarLight Designs

Witajcie :)
Dzis jest juz ostatni dzien starego roku 2010.
Chcialabym zyczyc Wam wszystkim szczesliwego Nowego Roku 2011,
samych dobrych dni w tym nowym... spelnionych pasji, zdrowia i wszystkiego czego sobie kazdy z Was z osobna zyczycie:)))
A takze wspanialej nocy Sylwestrowej!!!
Ja spedze ja wlasnie w gronie rodzinnym z mezem i naszymi pociechami...
xxx
Chce Wam dzis przedstawic ostatni kit tego starego roku, ktory wlasnie dzis dostal sie juz do sprzedazy:
I Love chocolate! by SarLight Designs:
Kit jest smaczny... dodatki i papiery sprawia Twoja stronke naprawde wyjatkowa...
Powiem Wam, ze bardzo przyjemnie mi sie pacowalo z tym zestawem...
a oto moje stronki:
GSO , thanks emst!!!
na obu pracach moja najmodsza gwiazdeczka Sara...




Goraco polecam to cudenko...

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...