19 sie 2010

Autumn Sonnet collab by Mystique Designs and MaryPop Designs

Witajcie:)
Dzis mam znowu dla Was mala seryjke zestawow, ktore dzis weszly do sklepow...
No to zaczynamy:
Pierwszy z nich to collab Mystique Designs i MaryPop Designs o pieknej nazwie:
Autumn Sonnet ... (Dziewczyny gratuluje, bo zestaw wyszedl Wam nieziemsko!!!)
To niesamowity zestaw. Piekne kolory, wspaniale elementy i przesliczne papiery...
Bardzo mi sie podobal i pewnie jeszcze cos sobie z niego sklece...
Ponizej moje stronki:

na tych dwoch pierwszych moja mala kruszynka Sarcia... (i ja)


Tutaj moja chrzesnica Patrycja, ktora przebywa u mnie obecnie na wakacjach...


Polecam serdecznie to cudenko...

Polecam rowniez odwiedzic blog Brydki i nasz blog CT Mystique Designs



1 komentarz:

Mystique Designs pisze...

Pięknie dziękuje Aniu za te śliczne prace, a bobasek, mniam :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...